Čokoláda Milka v Alpách (ilustrační obrázek)

  • Cukrovinkářský gigant Mondelēz International plánuje více využít nástroje umělé inteligence
  • Od vlastní AI si firma slibuje ušetření až 50 procent nákladů na marketing
  • Zákazníci ale na reklamní sdělení vytvořené umělou inteligencí reagují rozporuplně

Americká potravinářská společnost Mondelēz International patrně řadě zákazníků nic moc neříká, nicméně s jejich produkty se v obchodech setkáváme na denní bázi – na českém a slovenském trhu patří mezi její klíčové značky čokolády Milka a Figaro, sušenky Opavia, Milka, BeBe Dobré ráno, Kolonáda a bonbony Halls. Různé reklamy na tyto značky si jistě každý z nás vybaví, nicméně nyní by v nich mohla nastat jedna drobná, přesto poměrně viditelná změna.

Přečtěte si celý článek Sladkosti s příchutí AI! Mondelēz spouští revoluci v reklamě na Milku a Opavii